jueves, 27 de octubre de 2011

Unes castanyes ben dolces...

Benvinguda la senyora Castanyera!
M'encanta aquesta festa i tot el que l'envolta: fer els panellets, menjar castanyes ben torrades, moniatos...i ajuntar-nos tots per poder celebrar que vindrà una senyora vella amb la camisa petita i la faldilla amb forma de campana.
Aquest any, gràcies a tenir l'incentiu del meu
blog, li he donat voltes al cap per veure que podia preparar per l'ocasió.
Doncs aquí està el resultat. Unes castanyes ben dolces. Quan les proveu no sabreu si són castanyes o bombes!



 La recepta l'he tret de la meva meravellosa Thermomix. Però és tan senzilla que es pot fer sense tenir-la.
Mireu, mireu...
1.Primer de tot farem una massa Sablé. Si necessiteu la recepta de la massa no dubteu en demanar-me-la. Amb un motlle de 4cm de diàmetre tallarem la massa i la posarem a una safata. Ficarem la safata al forn, escalfat prèviament a 180ª, durant 15 minuts.


 2.Ara és el moment de posar el dolç de llet. A la recepta de la Thermomix ho fa amb forma de piràmide, a mi m'agraden més rodonets, em recorden més a les castanyes...


 

 


3.Per últim només cal banyar-los amb xocolata!
Mireu quin resultat més xulo!












Dessitjo que us agradi...

No hay comentarios:

Publicar un comentario