lunes, 19 de noviembre de 2012

Tenemos sección nueva en la oficina!! Increible receta para celebrarlo: Cupcakes de plàtano con frosting de nutela.

Hoy estamos de estreno! Una nueva sección aparece en alaprestatgeria! Tenemos el placer de presentaros:

<3 PIDE POR ESA BOQUITA <3

En este rincón de nuestro querido blog encontraréis una herramienta maravillosa. Podréis pedir todo lo que necesitéis y que creáis que podéis encontrar en alaprestatgeria. Des de aquí haremos todo lo posible para complacer vuestros deseos. Enviarnos un e-mail y contarnos qué estáis buscando.

Mireia ya lo ha hecho. Vio una de nuestras fotos en la página de facebook y nos pidió la receta de los cupcakes.



Mireia, deseo concedido....



Cupcakes de plátano con frosting de nutela (para 16 unidades):



Precalentar el horno a 175º (por arriba y por abajo).

Para empezar a preparar la receta de la base del cupcake, el primer paso será mezclar los secos. Pondremos en un bol la harina, el azúcar y el sobre de levadura.

Una vez tengamos los secos mezclados, fundiremos la mantequilla y la añadiremos a la mezcla lentamente.

Trituramos los plátanos y también los introducimos junto con los huevos. Habrá que mezclar hasta que no queden grumos.

Rellenaremos los moldes hasta la mitad. La masa crecerá, así que no los llenéis mucho porque se saldrá. Os lo cuento por propia experiencia.



También es importante que aparte del papel de cupcake utilicéis un molde. Mis primeros se espachurraron tanto que quedaron cuadrados!


Después de 15 minutos están en su punto!

Ya podéis preparar el frosting: poner la mantequilla en un bol y añadir el azúcar glas. Con el azúcar hay que ir probando. La última vez no le pusimos tanta cantidad. Las tres cucharadas de nutela y listo!

Sólo falta montarlos...

Para decorar nosotras utilizamos bolitas de colores y corazones rosas y blancos que podéis encontrar en el supermercado. No queremos hacer publicidad pero si facilitaros el trabajo, así que podréis encontrar un montón de cosas en un sitio que empieza por C y acaba por prabo...jejejej

El resultado ya lo conocéis. Ahora sólo queda que os animéis a hacerlos en casa. Y por favor!!! queremos fotos!! Podéis colgarlas en la página de facebook.




Feliz jueves! A ver si nieva!







8 comentarios:

  1. Moltíssimes gràcies guapes!!! Sou fantàstiques. Quan ho hagi provat ja us dire que tal han quedat.
    Mireia

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. De res mireia, per això estem! En quan ho provis volem saber què tal l'experiència, i, ja de pas, alguna foto per veure com han quedat!

      Eliminar
  2. Hola, Sóc la Laura Yepes. L'Ester em va convidar a visitar el vostre blog! Jo de cosir en sé zero, però he fet les cupcakes!!!! mmmm què bones! El frosting no em va quedar gaire bé (no vaig fer servir els ingredients adequats, mea culpa) i no es nota gaire el platan, no? també pot ser que vaig fer servir uns platans poc saborosos... Però molt guai això del blog! M'hi aniré passant! Merci per la recepta!! Tenia moltes ganes d'aprendre a fer una cupcake i aquesta està boníssima!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Felicitats Laura!! Jo, amb el temps he après una cosa (i no ho compleixo sempre...però ho intento...) les receptes s'han de seguir "a raja tabla"!! jejeje
      Els plàtans sí es noten, però es un sabor moolt suau. Jo sempre utilitzo uns BEN madurs!
      Per al frosting, potser no vas posar massa mantega? Sí que és molt greixos, pero la idea és donar-li consistència. També es pot fer amb formatge(tipus philadelphia). Jo un cop també vaig probar de fer-ho amb Merenga! Vas fer alguna foto?? envia-me'n si en tens, que les penjarem!!

      Eliminar
  3. Eyyyyy!!!!
    té molt bona pinta....però una pregunteta....es pot fer d'altres sabors que no sigui platan?? es q no m'agrada massa...jejeje.
    ja em direu!
    muaks
    Elvi

    ResponderEliminar
  4. Que guay aixó de demanar "por esa boquita" i tachaaan, dit i fet!!!
    Doncs a mi m'agradaria saber com es poden fer de xocolata (amb colors diferents a la part de dalt...)o de vainilla...
    Moltes Gràcies
    Petonets
    Elvira

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Això está fet, elvira!

      Per a fer la massa de xocolata és ben senzill, (és com fer un pa de pessic dels de tota la vida fegint xocolata) per a la part de dalt habitualment s'utilitza com a base la mantega, i el suvre glass. A partir d'aquí pots afegir una mica de fruita triturada (maduixa, mango) o afegir "essència de vainilla" i colorant en gel.
      Tot i així ja t'explicaré més detingudament la quantitat dels ingredients que necessites! Un petonet!

      Eliminar
    2. Gràcies!!!!! ja posaré fotos quan les faci!!!
      Petooons

      Eliminar